راه های موفقیت و خلاقیت

در این شماره، مصاحبه‎ای با علی یعقوبی، مدرس و سخنران جوان کشور انجام شده که داستان رسیدنش به موفقیت و شکست‎هایی که در این مسیر، متحمل شده، بسیار خواندنی و آموزنده است. علی یعقوبی در شمار معدود مدرسان ایرانی‎ست که تاییده‎ی رسمی برایان تریسی را برای تدریس و آموزش دریافت کرده‎اند. پیشنهاد می‎کنیم حتما این مصاحبه خواندنی را بخوانید و بیاموزید.
در این شماره خلاقیت، مصاحبه‎ای با رندا برن، مولف و سازنده فیلم راز منتشر شده که در آن، رندا برن به شما می‎گوید چگونه به چیزی که می‎خواهید فکر کنید، نه چیزی که نمی‎خواهید.
یادداشتی از برایان تریسی با عنوان «یکی از ویژگی‎های مهم مدیران که نباید فراموش شود»، یادداشتی از جک کنفیلد با عنوان «سه روش تاثیرگذاری بیشتر روی دیگران»، یادداشتی از جیم ران با عنوان «۴احساسی که باعث تغییر در زندگی می‎شوند»، یادداشتی از کیم کیوساکی با عنوان: «چگونه با همسر خود در مورد پول صحبت کنید»، یادداشتی از کریس وایدنر با عنوان «۷مانع جدی موفقیت» از مطالب دیگری‎ست که می‎توانید در خلاقیت پنجاه و هفتم بخوانید.
مهندس محسن نصیری، مدرس کارآفرینی ۸ عامل اصلی موفقیت را برشمرده و نادر عطایی، کارآفرین پیشکسوت و مدیرعامل شرکت جهانپارس در قالب یک یادداشت به این موضوع پرداخته که سبک زندگی درست مدیران چگونه باشد.
محمدحسین ادیب در یادداشت خود در این شماره خلاقیت به این موضوع پرداخته که رونق کسب‎وکارها در شرایط سقوط قیمت نفت چگونه است و دکتر محمود محمدیان هم در یادداشت خود موضوع توزیع در بازاریابی را توضیح داده است.
«چگونه دنبال‎کنندگان اینستاگرام خود را افزایش دهید» و مطلبی دیگر با عنوان «چگونه مشتریان را همراه خود کنید» یادداشت‎هایی خواندنی و آموزنده از خلاقیت این شماره است.