تبلیغ رایگان در اینترنت و استفاده از مزایای آن

 

در طي سالهاي گذشته اَگهي رايگان و تبليغ رايگان در اينترنت براي معرفي کالا و خدمات از طريق اينترنت با رشد قابل توجهي همراه بوده است.

 

بطوريکه امروزه از تبليغات اَنلاين به عنوان يکي از روشهاي تبليغاتي پربازده براي گسترش کسب و کارها نام برده ميشود.

 

صاحبان مشاغل و صنايع گوناگون از شرکت ها گرفته تا افراد مستقل ميتوانند با انتشار اَگهي رايگان در اينترنت ، دامنه هاي فعاليت خود را گسترش داده و به مشتريان جديدي دست پيدا کرده و در نهايت باعث افزايش سود کسب و کار خود شوند.

 

مزاياي تبليغات اينترنتي

مديران موسسات و شرکت ها به دنبال راه هاي تبليغات ارزان و کاربردي هستند که با تاثير گذاري بر افراد و يا شرکت هاي خاص آنها را به استفاده از محصولات و يا خدمات خود ترغيب کنند.

 

در زماني نه چندان دور مديران شرکت ها از طريق تبليغات سنتي مانند استفاده از هداياي تبليغاتي مثل ( جاسوئيچي ، خودکار ، ليوان و …) به معرفي شرکت و موسسه خود مي پرداختند.

 

اما اين نوع تبليغات جوابگوي لازم را براي جذب مشتري جديد ندارد چرا که ارسال هداياي تبليغاتي به افراد و شرکت هاي شناخته شده انجام ميشود.

 

تبليغ رايگان در اينترنت و استفاده از مزاياي آن

 

بنابراين روي به تبليغات از طريق رسانه ها مانند راديو ، تلويزون ، مجلات ، روزنامه ها و اينترنت آوردند.

 

زماني که با مزاياي تبليغات اينترنتي نسبت به مابقي رسانه ها آشنا شويم ، متوجه خواهيد شد که چرا استفاده از تبليغات آنلاين اينترنتي عرصه را به ديگر رسانه ها تنگ کرده است و مديران به استفاده از تبليغات اينترنتي تشويق شده اند.

 

هزينه هاي مناسب تر

مزيت تبليغات آنلاين بر تبليغات آفلاين هزينه مناسب تر تبليغات آنلاين مي باشد. با هزينه کمتر مي توان مخاطبان بيش تر جذب کرد.

 

پوشش وسيع تر

تبليغات اينترنتي نسبت به تبليغات سنتي مخاطبان بيش تر را تحت پوشش قرار داده و در واقع اين تبليغات حد و مرزي نمي شناسد.

 

مخاطبان هدفمند

تبليغات آنلاين در مقايسه با تبليغات آفلاين داراي مخاطبان هدف بيش تري است و به شما کمک مي کند تا در کمپين هاي تبليغاتي خود با کمترين هزينه مرتبط ترين مخاطبان خود را بيابيد.

 

آماده سازي سريع

 

آماده سازي پخش تبليغات آنلاين سريع تر از تبليغات آفلاين و سنتي و محيطي مي باشد.

 

از شروع طراحي تا تبليغات کاملا قدرتمند در کنار شما هستيم.

 

اطلاع رساني بيش تر

در تبليغات آنلاين نسبت به تبليغات سنتي تبليغ دهندگان مي توانند جزئيات بيش تري از محصول و يا خدمات خود را بيان کنند و کاربران نيز پس از مشاهده تبليغ و کليک بر روي آن مي توانند به صفحه مورد نظر راهنمايي شوند و اطلاعات بيش تري از آن تبليغ و آگهي به دست آورند.

 

روش هاي پرداخت مناسب و متنوع

در تبليغات آفلاين و محيطي ، پخش کننده تبليغ بي توجه به ميزان مشاهده و يا تبديل تعداد مشاهده کنندگان تبليغ به مشتري ، هزينه پخش تبليغ را مي گيرد و اما در تبليغات اينترنتي شما مي توانيد خود هزينه پخش تبليغ و نمايش را تعيين نماييد.

 

قابليت ويرايش و به روز رساني

 

تبليغات اينترنتي را مي توان بعد از ارسال فايل مورد نظر ويرايش و يا حذف کرد. به طور مثال براي تغيير اطلاعات موجود در تبليغات ارسالي در يک سايت فقط کافيست نسخه جديد را آپلود نمود و کد تبليغ را تغيير داد اما در رسانه هاي ديگري که چاپ ميشوند اين امکان وجود ندارد.

 

هزينه کمتر و نتيجه بهتر

 

يکي از مهمترين مزاياي تبليغات اينترنتي مقرون به صرفه بودن آن است. يعني با هزينه کمتر نسبت به مابقي رسانه ها ، تبليغ خود را در معرض ديد مخاطبان بيشتري قرار دهيد.

 

 

 

چگونه رايگان تبليغ کنيم؟

 

يکي از روش هاي تبليغات رايگان در اينترنت استفاده از وب سايت هاي ارسال آگهي رايگان جهت معرفي محصول و خدمات شما در بستر اينترنت مي باشد.

 

وب سايت هاي درج تبليغ رايگان به طور معمول بايد برخي ويژگي هاي زير را دارا باشد ، که اين ويژگي ها شامل:

 

دسته بندي مناسب آگهي ها

استفاده از تگ توصيف

استفاده از کلمات کليدي

امکان درج لينک

درج تصوير

درج آگهي ويژه

 

نحوه ثبت تبليغ رايگان در اينترنت

 

براي درج اَگهي در اينترنت سايتهاي بسياري وجود دارند که خدمات خريد و فروش اينترنتي رايگان ارائه ميدهند. در قدم اول بايد براي درج اَگهي و تبليغات رايگان در اينترنت يک سايت خوب انتخاب کنيد که خدمات ثبت اَگهي رايگان ارائه ميکند.

 

توجه داشته باشيد که سايتي را که انتخاب ميکنيد از اعتبار و بازديد مناسبي برخوردار باشد. سايت خوب يکي از سايتهاي معتبر و پربازديد تبليغاتي ميباشد که روزانه هزاران نفر از اَن بازديد ميکنند و به درج اَگهي و تبليغات اينترنتي پرداخته و به خريد و فروش کالا و خدمات ميپردازند.

 

اين سايت از نظر سئو کاملا براي متورهاي جستجوگر گوگل بهينه سازي شده است و داراي ورودي مناسبي از گوگل ميباشد که اين امر باعث ديده شدن بيشتر اَگهي شما در اين سايت ميشود.

 

اين سايت همچنين داراي دسته بندي هاي متنوع براي همه مشاغل مانند املاک ، گردشگري ، خودرو ، پزشکي و زيبايي ، صنعت ، ساختمان ، اَموزش و … ميباشد.

 

تفاوت تبليغ رايگان در اينترنت و تبليغ هزينه اي

 

اما شايد اين سوال برايتان مطرح شود که وقتي امکان درج تبليغ رايگان در اينترنت توسط بسياري از سايت ها فراهم شده است آيا بهتر نيست بدون پرداخت هزينه و بصورت رايگان تبليغ کنيم؟

 

در جواب بايد گفت اگرچه ثبت تبليغ رايگان در اينترنت در سايت هاي مختلف بي تاثير نيست اما تاثير آگهي هاي هزينه اي يا به اصطلاح تبليغات ويژه به مراتب بيشتر است.

 

تبليغات اينترنتي ويژه معمولا تبليغاتي هستند که در موقعيت هاي بهتري به نمايش در مي آيند و تعداد دفعات بازديد آنها بسيار بالاتر است.

 

همين مسئله سبب مي شود که از نظر گوگل هم در موقعيت بالاتري قرار گيرند و همانطور که اشاره شد هدف اصلي از تبليغات در اينترنت بهتر ديده شدن و بهتر جستجو شدن است.

 

از طرف ديگر معمولا تبليغات رايگان فاقد لينک به سايت آگهي دهنده هستند که از ديگر معايب اين نوع تبليغات بشمار مي روند.

 

آگهي هايي که داراي لينک باشند به راحتي بازديدکننده را به سايت مرجع هدايت مي کنند و سبب افزايش رتبه سايت در گوگل نيز مي شوند.